a•s WORKS
Wij jij een vliegende start maken binnen Finance met een leaseauto of een mobiliteitsvergoeding? a•s WORKS geeft jou de mogelijkheid om binnen een jaar te ontwikkelen!
a·s WORKS is eind jaren 90 ontstaan vanuit PwC Consulting en ontzorgt haar klanten door de uitvoering van financieel – en salaris administratieve processen van organisaties geheel dan wel gedeeltelijk over te nemen. Met een outsourcingaanpak die is gebaseerd op meer dan 20 jaar ervaring richt a·s WORKS zich op (her)implementaties van administratieve systemen dan wel op verandermanagement van bestaande structuren en processen. In Jip en Janneke-taal:
Bij het verzorgen van administraties voeren wij veranderingen door met als doel;
a·s WORKS levert administratieve service op maat. Wij ondersteunen administratieve werkzaamheden van onze opdrachtgevers. Hetzij op basis van een volledige of gedeeltelijke uitbesteding, hetzij op projectbasis voor bepaalde tijd bij vervanging of uitval. De opdrachtgevers van a·s WORKS bevinden zich zowel in de profit als in de non-profit sector. Fundamenten en kernbegrippen van het bedrijf zijn:
Onze USP: de vakspecialisten van a·s WORKS garanderen met hun gemiddelde dienstverband van 15 jaar de continuïteit van de administratieve bedrijfsvoering van onze klanten.
Vanuit onze hoofdvestiging in Apeldoorn verzorgen wij financiële – en de personeels- en salarisadministraties voor een groot aantal opdrachtgevers. Daarnaast beschikken wij over een grote groep van financiële- en payroll specialisten die wij vanuit onze vestigingen in Leiden en Rotterdam op detacheringsbasis aan onze klanten beschikbaar kunnen stellen.
Kortom, a·s WORKS krijgt de zaken voor elkaar.
Wij jij een vliegende start maken binnen Finance met een leaseauto of een mobiliteitsvergoeding? a•s WORKS geeft jou de mogelijkheid om binnen een jaar te ontwikkelen!
Ben jij minimaal twee jaar werkzaam als salarisadministrateur en vind je het leuk om bij één van onze interessante opdrachtgevers jouw kennis te delen? Solliciteer snel!