Vanooijen Accountants En Belastingadviseurs NV

Over ons

VanOoijen is een accountants en belastingadvieskantoor opgericht in 1996 en gevestigd in Haarlem met circa 30 werknemers. Wij richten ons met name op ondernemers, familiebedrijven en vermogende particulieren. Door de grootte van ons kantoor hebben wij voldoende omvang en kennis om ondernemers goed van dienst te kunnen zijn. Met rond de 30 wettelijke controles heeft VanOoijen een relatief grote controle portefeuille naast een omvangrijke samenstel- en belastingadvies praktijk.

Die grootte biedt ook continuïteit in dienstverlening, met behoud van korte communicatielijnen. ‘Werken met plezier, samenwerken en transparantie’ zijn kernbegrippen van onze cultuur. Een persoonlijke benadering met de tijd en aandacht die u verdient zijn daarbij vanzelfsprekend.

VanOoijen is voorstander van een opendeurbeleid. Vanwege het corona virus is een afspraak maken helaas noodzakelijk geworden, maar een afspraak met uw persoonlijke accountant of belastingadviseur is altijd snel gemaakt.

VanOoijen is met circa 30 specialisten in accountancy en belastingadvies al sinds 1996 een toonaangevend belastingadvies- en accountantskantoor in Haarlem en omstreken. 

Wij geloven dat vakmanschap moet samengaan met aandacht voor de mens, zij het een klant, collega of een partnerorganisatie waarmee we samenwerken. Bij VanOoijen werken we met een leuke club professionele mensen voor particulieren en klanten in het MKB. Daarbij staat voor ons naast professionaliteit de aandacht voor de mens voorop. 

Concreet bedoelen we met aandacht niet een klant in het ongewisse laten, maar een mailtje sturen om te laten weten dat we zijn of haar bericht hebben gezien en dat we er snel op terugkomen. Aandacht voor de mens is ook de persoon achter het bedrijf zien, meeleven en meedenken met de persoonlijke situatie die ook altijd het zakelijke beïnvloedt. Maar aandacht is ook flexibel zijn bij persoonlijke omstandigheden van de mensen die bij ons werken, hen de ruimte geven om zich professioneel en persoonlijk te ontwikkelen, met een gezonde privé-werk balans.

Bij dit alles handelen we altijd vanuit een sterk gevoel van integriteit. Niet alleen uit het oogpunt van wat volgens onze beroepsregels hoort, maar ook wat uit een menselijk oogpunt goed voelt voor de mensen om ons heen.

Waarin onderscheiden wij ons ten opzichte van de concurrentie?

  • Korte en snelle communicatie: het gaat om aandacht
  • Werken met plezier
  • We zijn groot genoeg om alle kennis in huis te hebben, we zijn klein genoeg om flexibel, snel en duidelijk op uw vragen te reageren;
  • Veel kennis van familiebedrijven en problematieken die daar spelen, niet alleen op fiscaal en accountants technisch gebied;
  • Pragmatisch, maar zonder de op onze beroepen van toepassing zijnde wetgeving uit het oog te verliezen

Het werken met plezier is niet alleen goed voor de kwaliteit van dienstverlening, het houdt het personeelsverloop laag.

Het werken met plezier betekent voor ons:

  • werken als team;
  • goede begeleiding van personeel. Als klant verwacht u natuurlijk dat er niet ‘zomaar iemand’ wordt gestuurd;
  • eerlijk, integer en duidelijk zijn naar collega's, naar de Belastingdienst, maar ook naar de klant;
  • geen overwerk cultuur (met hard werken is niets mis, maar er zijn ook andere dingen in het leven);
  • medewerkers eigen verantwoordelijkheid geven;
  • ‘geven en nemen’ naar elkaar toe.

Meehelpen aan goede initiatieven

Vanuit onze filosofie sponsoren we en helpen we ook mee aan een aantal initiatieven.

  • Present Your Startup en Ready2scale: (startende) ondernemers worden geholpen bij het realiseren van hun ondernemingsdroom
  • Qredits: Kleinschalige ondernemers helpen bij het opstarten van hun onderneming en het verkrijgen van krediet voor hun ondernemingsplan
  • KZOD: Beeldende kunstenaars uit Haarlem krijgen een kans om hun werk te profileren op ons kantoor
Werkgever
Haarlem
26 - 50
nee
1996


© 1999 - 2024 HEAO-banen.nl is een onderdeel van Jobsonline B.V. - All Rights Reserved