Revap Accountants & Fiscalisten

Administratieve dienstverlening

Een overzichtelijke en actuele administratie is broodnodig om exact te weten hoe uw bedrijf er voor staat. Om uw bedrijf dagelijks te kunnen aan- en bijsturen maken wij ons sterk voor passend in- en overzicht. We ontzorgen u zodat u zich kunt richten op uw kwaliteit, het runnen van uw bedrijf.

Ons pakket van administratieve dienstverlening omvat onder andere:

  • het verzorgen van uw administratie, op de gewenste locatie; enkele uren per dag, week of maand
  • interim-administrateurs, maximale flexibiliteit bij vervanging of aanvulling van uw eigen personeel
  • het verzorgen van tussentijdse financiële rapportage
  • het opstellen van prognoses voor bijvoorbeeld kredietaanvragen
  • opzet en begeleiding van uw administratieve automatisering

Voor het vastleggen van uw administratie maken wij gebruik van Twinfield. Dit programma heeft een scala aan mogelijkheden en biedt naast diverse rapportage o.a. de mogelijkheid om facturen in te scannen en bankgegevens automatisch in te lezen.

Salaris- en personeelsadministratie

Het is belangrijk om zorgvuldig en efficiënt om te gaan met uw personeelsadministratie. De toenemende wet- en regelgeving zorgt voor administratieve verplichtingen die voor ondernemers bijna niet meer te volgen zijn. Wij ontzorgen het hele proces en praten u graag bij over de voordelen van onze manier van werken. Met een vaste contactpersoon en korte lijntjes. Dat praat makkelijker.

Wat wij voor u kunnen doen en opstellen?

  • salarisspecificaties per elke gewenste periode en indien gewenst tevens verzending naar werknemers
  • verzorging van de betalingen
  • journaalposten, periodiek en cumulatief, indien gewenst op afdeling en/of volgens uw eigen rekeningschema
  • aangifte loonbelasting
  • aan- en afmeldingen bij ziekte
  • aan- en afmeldingen UWV, ziekenfonds en Arbo-diensten
  • reservering vakantietoeslag
  • registratie van de opbouw en opname van vakantiedagen
  • maandelijks aanleveren gegevens aan de belastingdienst en het UWV
  • jaaropgaven voor uw medewerkers
  • begeleiding controle belastingdienst en UWV
  • opstellen van arbeidsovereenkomsten 

Accountancy

Een jaarrekening is een moment om u uit te leggen wat goed en wat minder goed is gegaan. Uiteraard houden we naast de jaarrekening ook tussentijds een vinger aan de pols. Ook uw tussentijdse cijfers hebben onze aandacht. Een kans om uw bedrijf beter te sturen. We leggen u graag uit waar u op moet letten en waar kansen liggen. Zo kunt u steeds vooruit blijven kijken!

Binnen onze afdeling accountancy houden wij ons o.a. bezig met:

  • het beoordelen van jaarrekeningen
  • het samenstellen van jaarrekeningen
  • de opzet van de interne en administratieve organisatie alsmede interne controle
  • het verzorgen van de te deponeren stukken voor de Kamer van Koophandel
  • het opstellen van subsidieverklaringen
  • het opstellen van een verklaringen verzekerd belang 
Werkgever
Best
11 - 25
nee


© 1999 - 2024 HEAO-banen.nl is een onderdeel van Jobsonline B.V. - All Rights Reserved